Fvck


(Source: mihlayn)



woodmeat:

whodie:

onuah:

Offset superman-punching fan in the crowd LOL

Bruhhh

im dyinnnhhhnhg

"He’s got a gun!" *Offset saves the day*



viaaintshittbh:

blind-threats:

ScHoolboy Q covering Lifestyle by Young Thug

The accuracy is crazy

This nigga a fool lmao


Via LIVING XXXL


Porn be like..

(Source: three-hunna)


Via Fat Lazy Ass Bum


leplastiquedick:

thisiswhiteculture:

clarknokent:

cooolasssluusshhh:

lavishvia:

ibadbitch:

messymessymia:

messymessymia:

Fact.

This post has gotten me a lot of hate mail lmaoooo

Hahaha😭

this ain’t a lie thou

LMFAOOOO

Deadass

and for you crackers about to come in about italian food, know that pasta didn’t originate in italy. and if you want to talk about spanish food, know that that cuisine was inspired by african and middle eastern cuisine. white food is trash unless they have stolen a part of their cusine from PoC who do it right

so rude, at least give the white cuisine some mayo lmao



bishopmyles:

prettyboyshyflizzy:

65hoesonmydickbitchitschristmas:

findmenaked:

upperclass-kitkat:

allhailqueenmari:

brianal0l:

savemefromufanfic:

hijafea:

minaj-navy:

The. Proud. Family. WHAT!

You and me will always be tight…

Family every single day and night … 

Even when you start acting like a fool…

You know I’m lovin every single thing you do….

I know that I can always be myself… 

Around you more than anybody else.

And everyday as I’m headin’ off to school.

You know there’s no one I love as much as you.

Proud family. Proud family. PROUD FAMILY

They’ll make you sing. They’ll make you wanna scream.

It’s family thing. A family. Proud proud family.

Calm ya happy ass down. You was supposed to do one damn line. Future rebloggers can’t even join in cause ya ass done David Ruffin’d the whole god damn performance.

😂😂😂😂😂😂😂😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Lmfaoooooooooooooooooooooooooooooo



stonedkitty:

fuxed:

I’m confused…. Why would yall make this face
Like??????????

image

(Source: 1017andpregnant)



(Source: gwenstfani)



(Source: twitterscreencaps)



(Source: karmen300)


183
To Tumblr, Love PixelUnion